תמיכה
חלק מהלקוחות מעדיפים להריץ את Kimai פנימית אבל לא רוצים להחמיץ את התמיכה במקצועית. אני שמח לסייע ולהציע תוכנית תמיכה בהתקנות על שרתים שלכם.
קשר ישיר
תמיכה בדוא״ל ושיחות וידאו זמינים ללקוחות משלמים.
אני מציע מחיר תחרותי כדי לאפשר לך להתמקד בעסק שלך. אני מסייע בשאלות, התקנות ושדרוגים של התקנת ה־Kimai שלך.
לקוחות ענן
תמיכה בדוא״ל זמינה ללקוחות בענן.
לקוחות ענן יכולים לצפות למענה תוך 24 שעות, מימי שני עד שישי בין 9 בבוקר ל־3 בצהריים (למעט חגים).
קהילה
אין תמיכה בדוא״ל להתקנות חינמיות שמתארחות בשרתים משלך.
התמיכה הקהילתית ב־GitHub בדרך כלל מגיבה מהר. נא לחפש בבעיות הקיימות כדי לראות אם התקלות שלך כבר נפתרו בעבר.
שיחת תמיכה עם שיתוף מסך
להיכרות עם Kimai ו תמיכה בעדכונים, אפשר להזמין שיחת שיתוף מסך בתשלום עם המפתח, קווין פפסט. בעת בחירת חלון הזמן, תתבצע העברה לעמוד תשלומים ב־Stripe, לאחריו תישלח הזמנה לשיחה.
אם אין לך אפשרות להשתתף בשיחה, יש לבטל לפחות 24 שעות לפני המועד כדי לאפשר לי להיערך מחדש. אין החזרים.
תמיכה בהתקנה ובעדכון
רוצה להשתמש ב־Kimai אבל לא ברור לך איך להתקין את זה על השרת?
Although all necessary steps are documented, they may cause problems for users who are not familiar with server systems. In 25+ years of work experience I have seen a lot of different server systems and know that it is not always easy to integrate new software into your existing setup.
If you want to hire the Kimai developer for installation or updates, please get in touch via email.
Required information
Depending on the type of setup, I might ask you for different types of credentials and information. These might be:
- SSH connection details and user account
- the database connection and account
- a prepared domain with SSL certificate
- login to your hosters web interface
If you use a shared hoster and don’t know what all that means, don’t worry - just drop me an email.
Pricing
- Updates take roughly 30-60 minutes
- Migration from Kimai v1 takes around 2 hours
- Installation takes around 1-2 hours (depending on your setup / hoster)
- I offer a recurring update service, so you always have the latest version of Kimai
פיתוח של תוספים מותאמים
יש איזו יכולת מיוחדת שנחוצה לך ב־Kimai? אני יכול לפתח אותה עבורך!
Please contact me via support@kimai.org if you want to:
- send regular statistics to your customers
- generate additional reports for the work of your users and projects
- connect your invoicing software with Kimai
- login with your kiosk terminal
- or have other funky ideas how to make your time-tracking experience even better